Friday, March 19, 2010

baru la pasal aku....

syamin afiq

skrng aku kt ostel mimet nie dengan keadaan BLUR xtau nk tulis ape..
patot ke aku cerite pasal asal usul aku??
patot ke aku cerite pasal zaman aku dulu2??
aku pon da xingt sngt da pasal zaman dulu2 aku..
asap rokok da bnyk makan memori aku
so dlm blog nie aku xnk la cerite sngt pasal asal usul aku, zaman2 dulu2 aku
cume apebile aku terkenang kembali t aku tulis la kot..
so, aku crite yg skrng jew la kn..
skrng aku ngh amek dgree kt unikl mimet perak
dalam keadaan yg membosankn
bile la nk abes stdy nie??
tp da kejew nnti lg boring
xley ponteng2 da
kene kejew jew
klu kls ley lg ponteng2
tp
knpe kite kene study lame2??????

tah la
aku pon pening pk sal stdy nie... 
menakutkn....
k la
takot wt aku mengantok
so nk bring2 smbil tunggu tidur datang menemaniku

1 comment:

  1. hahaha.bagus min.bagus.aku rase kagum bile tgk ank aku da mule bjunak2 dlm bidang penulisan.ni la yg dkatekan mane x tumpahnye mayonis kalo bkn kat salad kan...syabas insp. sahab!hahaha;p

    ReplyDelete