Saturday, March 20, 2010

bangon2 pagi xdapat g mandi air terjun...

pg td semase tersedar dari tidur
mmbe2 aku da kejot ajak mandi air terjun
akan tetapi,akibat dari tidur yg sekejap dan kepenatan bermain futsal,diriku ditinggalkn oleh mmbe2ku sendiri
tergamak dieowg...
tp klu aku g pon bahaye gak
sebab menuggang motosikal dalam keadaan mengantuk merbahayakan pemandu lain di jalan raya..

selepas tidak mahu bangon setelah dikejut berkali2,aku tetap meneruskn tidur yg enak

bangon2 da kol 1130....
seperti hari2 sebelum ini
dikejut oleh ringtone ku

sebesar2 penghargaan diberikan kepada saudari kerana tidak pernah jemu mengejutku

setelah itu disinilah aku berada sambil buat new post nie tanpa menghiraukn ajakan saudari untuk mandi terlebih dahulu..
maaf

dalam keadaan kelaparan dan tidak mempunyai duit yg mencukupi aku bertanya kepada diriku
"untuk apakah aku mandi sedangkan aku percaya bahawasanya apabila aku mandi akan menyebabkn aku lebih lapar dan kebulor,petua yg telah lama kuamalkan semenjak kemelut kekurangan sen ini melanda diri"

aku rindu nk makan
LAPAR

AKHIRNYA SEMANGAT INI DATANG UNTUK MAKAN DAN MANDI 

No comments:

Post a Comment